poniedziałek, 13 maja 2013

SHOP : BEST BOOKS

Witam. Ostatnio znalazłam kilka fajnych książek o modzie, mam nadzieję, że również zachęcę Was do kupna. Niektórzy myślą, że książki o modzie, trendach, projektantach mody, są po prostu nudne, jednak tak nie jest, z takiej właśnie książki można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Tym bardziej jeżeli kobieta posiada małe kompleksy, znajdziemy tam wiele pomysłów jak je delikatnie i kobieco zatuszować. Każdy z nas zna największych projektantów np. CHANEL, DONATELLA VERSACE itd... ale czy wiecie jak doszli do tego, jak uzyskali to, że każda z nas pragnie mieć coś drogiego i pięknego, nie wieże, że nigdy żadna z Was nie chciała poczuć się jak gwiazda i mieć torbę od PRADY lub innej znanej marki. O wielu rzeczach nie mamy pojęcia, dla ludzi liczy się tu i teraz nie patrzą w przeszłość i błąd .
Na początek postanowiłam kupić książkę autorki Marnie Fogg.
 'Od Chanel do Versace'. Style w modzie.



Krótko mówiąc jest w niej opisany dorobek ponad 100 najbardziej wpływowych projektantów świata, to oni kształtują trendy i styl. Każdy z nas podąża za trendami. Książka opisuje ich życie, jak ciężko było wbić się na szczyt i pokonać konkurencję. Nie zabraknie również ilustracji kreacji każdego z twórców.
Wstęp zapoznaje nas z najważniejszymi wydarzeniami, jakie miały miejsce w świecie mody w XX i XXI w.
Następnie w porządku alfabetycznym następuje prezentacja wszystkich największych marek świata.
W opisie zawarte są - krótka historia powstania marki i jej rozwoju, droga kariery projektanta, zdjęcia przedstawiające najbardziej charakterystyczne kreacje i opis najważniejszych kolekcji.
Jest również rozdział, przewodnik po próbkach tkanin, pozwala zapoznać się z charakterystycznymi, wartymi zapamiętania wzorami i motywami używanymi przez czterdziestu kluczowych projektantów.


Znalazłam jeszcze kilka fajnych książek które również znajdą się na mojej półce za jakiś czas i również są bardzo interesujące jak poprzednia.


Nina Garcia - ' Mała, czarna księga stylu '

 

Nina Garcia - ' Strategia stylu '

Sam Wasson " Piąta aleja piąta rano "



 Mam nadzieję,że tak bardzo jak mnie zainteresują Was te książki.

LM.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !