sobota, 18 maja 2013

BEAUTY : PUDER W KULKACH

Hej kochani . Jakiś czas temu dostałam w prezencie ' Puder w kulkach ' firmy FM. Szczerze mówiąc, mam sporo kosmetyków z tej firmy, więc ucieszyłam się na nowy nabytek. :) Puder ma mozaikę kolorów, dodaje cerze blasku i świeżości, subtelnie ją rozświetla. Z reguły używam tylko matowych, więc to dla mnie odmiana. ;P Teraz jest czas aby rozświetlić troszeczkę opaleniznę, cena również nie jest spora więc tylko kupować i błyszczeć ! Według mnie, puder jest dobry, długo utrzymuje się na twarzy, nie trzeba go dużo nakładać, starczy na pewno na długo, nie musimy codziennie się naświetlać ;D Ogólnie firma FM jest bardzo dobra, żaden z kosmetyków mnie nie zawiódł, zawsze sprawdzam skład, mam już swoich przedstawicieli którzy przedstawiają mi dobre kosmetyki. Co jakiś czas organizowany jest Make-up czyli szkolenia, dziewczyny mówią tam sporo fajnych rzeczy, przydatnych w makijażu codziennym i nie tylko. ;) Postaram się dowiedzieć kiedy takie szkolenia się odbędą, może któraś z Was się skusi. ;)





LM.

1 komentarz:

  1. A możesz pokazać jakie ma wykończenie na ręce albo twarzy?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !