poniedziałek, 6 maja 2013

SHOP : SEPHORA.

Cienie do powiek, róże do policzków, błyszczyki, brązery !
Jednym słowem raj dla kobiety w kuferku. Nowy nabytek firmy SEPHORA jak na razie sprawdza się wyśmienicie, do pudełka dołączone są pędzelki, niestety jeszcze nie wypróbowałam wszystkiego, potrzeba na to więcej czasu. Dużą przyjemność sprawia mi malowanie, uznałam że taki kuferek będzie dla mnie odpowiedni, oczywiście nie jest to profesjonalna paleta dla makijażystek, tylko dla kobiet które uwielbiają makijaż i robią go same, mi jak najbardziej to odpowiada, każda kobieta dba o makijaż a tym bardziej w kuferku jest bardzo duży wybór kolorów więc spokojnie można je różnie łączyć. Oczywiście niektóre z was mogą pomyśleć, że taki kuferek nie jest przydatny ponieważ nie zabierzesz go nigdzie, ewentualnie jak masz dużą torbę to dasz radę ;P nie martwcie się, kuferek ma zabezpieczenie dzięki któremu się nie otworzy, jest lekki i łatwy w obsłudze, cienie nie pokruszą się bo są dobrze zabezpieczone, zabierasz mały kuferek - MASZ PRZY SOBIE WSZYSTKO. Kuferek posiada małe lusterko i 3 rodzaje pędzelków.
CIENIE -matowe, z brokatem, w kremie.
BŁYSZCZYKI - matowe i z brokatem. Bardzo dobrze się nakładają .
RÓŻE I BRĄZERY - trzymają się długo na twarzy. RÓŻ- 3 rodzaje - ciemny róż, blady róż i pudrowy róż.

Kuferek nie jest drogi ale za to BARDZO PRZYDATNY  ! I zapewne starczy na długi czas .... ZDECYDOWANIE POLECAM ! 100% !








LM.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !