poniedziałek, 10 czerwca 2013

TRAVEL : GLOUCESTER

Kolejna wycieczka po miastach Anglii, tym razem miasto Gloucester. Pogoda niestety nam nie dopisała, kilka fotek miasta, zwiedzanie interesowało mnie bardzo lecz tutejsze sklepy jeszcze bardziej, które oczywiście odwiedziłam i schwytałam kilka nowych łupów :) Miasto same w sobie w dzień jest spokojne, nie wiem jak nocą. :) Jeszcze nie miałam okazji zwiedzać miasta wieczorem, mam nadzieję, że w najbliższym czasie to się zmieni. Coraz bardziej zachwyca mnie Anglia, ludzie i atmosfera jest tutaj zupełnie inna. Oczywiście jest większy wybór jeżeli chodzi o sklepy co bardzo mnie cieszy. :)) Nie uchwyciłam w całosci stylizacji, nie było czasu na zdjęcia więc niestety muszę wkleić nie pełną ilość fotek.... Bardzo ucieszyłam się z kupna magazynu' Vogue ' , dotyczy mody, życia gwiazd, zawiera również artykuły z dziedzin polityki i sztuki. Przez wielu jest uważany za najważniejsze kobiece pismo w świecie mody i modelingu. :))








.baleriny / flats 
marynarka / jacket
koszulka / T-shirt 
zara 
torba / bag
H&M 
 

Kilka zdjęć miasta -




 W tej Katedrze kręcono scenę do filmu ' Harry Potter i komnata tajemnic' , katedra była w przebudowie więc nie można było jej zwiedzać.













Vogue i łupy :)

Rzeczy kupione zostały w -
H&M 








LM.

1 komentarz:

  1. widzę chyba sukienkę w łupach? mam nadzieję że w końcu w jakiejś będzie można Ciebie obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !