środa, 12 czerwca 2013

TRAVEL : LONDON

Londyn, kilka krótkich określeń cudowni ludzie, cudowne zabytki, cudowna atmosfera, zakochałam się w tym mieście, zresztą kto miał okazje zwiedzać Londyn, pewnie wie o czym mówię. Jedyny minus mojej wycieczki jest taki, że czas leci tak szybko.... Godziny jak minuty, minuty jak sekundy. Plusem jest to, że zdążyłam zobaczyć wszystko co chciałam! :) Polecam każdemu to miejsce, warto. W tym mieście jest dosłownie WSZYSTKO , od najdroższych sklepów znanych projektantów do mniejszych mniej znanych butików, które również warto odwiedzić, co sobie zażyczysz na pewno to otrzymasz. Wiele różnych narodowości jeżeli chodzi o dodatkowe atrakcje miałam okazję zobaczyć Paradę nagich ! Nie wiem jak mam dosłownie to nazwać w skrócie duża grupa ludzi jeżdżąca po Londynie, nago ! Powiem jedno, byłam zdziwiona i przerażona w jednym.. Przed pałacem Buckingham odbyła się parada na koniach, cudowne widowisko. Przechodząc ulicami Londynu uwagę przyciągały sklepy, Oxford Street ponad 300 sklepów, wejść do wszystkich sklepów oczywiście jest rzeczą nie możliwą, może kiedyś po raz kolejny uda mi się zwiedzić Londyn. :) Brak mi słów aby opisać moje wrażenia odnośnie tego miasta.


Ciekawostki Londynu -
Położony nad Tamizą, jest największym miastem Europy po Moskwie i Stambule, a większym od Paryża; jest także największym miastem Unii Europejskiej. Współczesny Londyn jest największym centrum finansowym świata (od 2006 przed Nowym Jorkiem). Miasto, pełne zabytków i muzeów, przyciąga rocznie ok. 30 mln turystów.


Atrakcje turystyczne które miałam okazję zobaczyć


Big Ben








Pałac Buckingham i parada















 London Eye







Piccadilly Circus





M&M world














The National Gallery









Dodatkowe atrakcje
























kurtka / jacket 
koszulka / shirt 
sweter / sweater
torba / bag
baleriny / flats
legginsy


Love.
LM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !