czwartek, 18 lipca 2013

STYLE : GLADIATORKI

W tym sezonie będą modne 'Gladiatorki' osobiście buty nie zachwycają mnie aż tak żeby się nimi podniecać, ujmę to tak - mają coś w sobie co mi się podoba i z dnia na dzień mam więcej pomysłów do czego można by je nosić. Oczywiście gwiazdy są oczarowane tymi butami np. Rihanna -


Jeżeli chodzi o te cuda to jak na moje oko nie są specjalnie ładne, czy wygodne ? Przekonam się dopiero jak je założę. Jeżeli chodzi o Rihanne te buty przypominają mi ortopedyczne i na pierwszy rzut oka mijając ją na ulicy pomyślałabym, że coś jej się stało. ;o
Kolejna gwiazda którą urzekły gladiatorki to Anne Hathaway gladiatorki od Toma Forda są głównym elementem jej stroju.

Moim zdaniem wyglądają bardzo wulgarnie, ale każdy ma swój gust. :)

Jeżeli chodzi o gladiatorki mogą wyglądać bardzo fajnie gdy dobierzemy do nich odpowiedni strój i model bucików. Gladiatorki były hitem wśród projektantów m.in Versace.
Przede wszystkim dziewczyny o zgrabnych długich nogach będą wyglądać wręcz idealnie w dobrze dobranych gladiatorkach, spotkałam się już z różną opinią i raczej więcej kobiet jest na NIE. Takie buty muszą być zrobione z dobrej skóry bo te 'tańsze' mogą wyglądać tandetnie i wulgarnie, dlatego nie rzucajmy się w wir zakupów jak nasze kobiece oko zobaczy przecudowne gladiatorki... Tylko przemyślmy dobrze zakup tych bucików.  Ale nie przesadzajmy kochane, może każda z nas w końcu przekona się do tej przyjemności. Jak myślicie? Będziecie też je nosić?




LM.

3 komentarze:

  1. Myślę, że gladiatorki są trochę niepraktyczne, w szczególności na upały, kiedy stopa powinna "oddychać". Tak jak napisałaś - te długie są nieco wulgarne. Nie podoba mi się ten typ obuwia na codzień, ale chętnie popatrzę na nie w np. zestawieniu estradowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są genialne!:))
    marzenie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. są ciekawe i wiele robią w stylizacji, ale sama chyba nie potrafiłabym ich nosić, wydają się niewygodne i mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !