piątek, 26 lipca 2013

BEAUTY : NAIL POLISH

Dzisiaj chciałabym Wam zaproponować kolory na paznokcie które urzekły mnie swoją intensywnością. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie jednego dnia bez nie pomalowanych paznokci więc nie mam swoich ulubionych gdyż spojrzeć na ogromną gamę dostępnych kolorów nie mamy sobie czego żałować i jak najczęściej możemy zmieniać kolor.  Jednak jedno zdanie się nigdy nie zmieni, najlepsze są kolory NUDE, ponieważ wyglądają delikatnie i pasują do każdego stroju, jednak nie chcę przekreślać pozostałych. NEONY bardzo utkwiły mi w głowie, chyba najbardziej właśnie one nadają się na lato a kolory nude zostawmy na zimę. Przecież możemy zaszaleć. :)
 Nie zapominajmy również o innych kolorach, neony są modne i zawróciły nie jednej kobiecie w głowie, jednak myśląc o wyborze jaki mamy nie musimy trzymać się przy tych kolorach, neon tak samo jak szybko stał się modny, tak samo szybko o nim zapomnimy i wrócimy do tych kolorów które najbardziej sprostały naszym oczekiwaniom. Osobiście nie podążam ślepo za modą wybieram raczej to w czym dobrze się czuję i  to w czym najlepiej wyglądam, tak samo jest z lakierem do paznokci, jeżeli nie czujesz się w nim dobrze lub po prostu Ci się nie podoba to go nie używasz. Więc kobiety nie podążajcie ślepo za modą i trendami, spójrzcie też na to w czym najlepiej się czujecie. A biorąc pod uwagę wybór jaki mamy, najlepszym rozwiązaniem jest próbowanie wszystkiego po trochu.








LM.



Follow on Bloglovin

1 komentarz:

  1. ostatnio kupiłam po raz pierwszy w życiu pomarańczowy lakier i...jestem mega zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !