środa, 31 lipca 2013

STYLE : STYLIZACJE/LIPIEC

Witajcie kochani, już kolejny miesiąc za nami i mam nadzieję, że będzie jeszcze wiele takich wspaniałych miesięcy. :) U mnie wiele się wydarzyło, mam nadzieję, że Wy wszyscy też wspaniale przeżyliście lipiec a zapewniam Was, że sierpień przyniesie nam jeszcze więcej przygód.

Zamieszczam krótkie lecz nie pełne streszczenie postów. Mam nadzieję, że od umieszczenia pierwszej stylizacji na blogu, chociaż w małym stopniu moja wiedza miała okazję się rozwinąć i każda kolejna stylizacja jest lepsza od poprzedniej, co do jakości zdjęć wszystko przyjdzie w swoim czasie i to też się poprawi.

Mam również nadzieję, że nikogo z Was nie zawiodłam i wszystko podoba się Wam tak samo jak i mi, obiecuję również, że kolejny miesiąc przyniesie jeszcze więcej ciekawych rzeczy i coraz lepsze stylizacje. Cieszę się z tego miesiąca ponieważ przyniósł mi kilka bardzo interesujących osób które zechciały mnie obserwować i bardzo się cieszę chociaż z tak małej grupki ludzi której podoba się mój blog, dla mnie to już wielki sukces i właśnie to, że znajdzie się ktoś kto szanuje to co robię i tutaj bazgrole utwierdza mnie w przekonaniu, że moja praca nie idzie na marne. :)

Nie miałam okazji podziękować osobą które zechciały mnie obserwować tak więc DZIĘKUJĘ Wam teraz i mam nadzieję, że wzajemnie będziemy się wspierać bo tu nie chodzi o to żeby zbierać sobie publiczność tylko o to, żeby ludzie docenili to co robisz  i zawierać wiele przyjaźni, poruszać tematy związane z modą, czyli chodzi o to żeby robić to co kochamy.

Kończę już te moje smęty i zapraszam na kolejny powalający miesiąc. :)














Thank you for reading
& Keep On Smiling,
LM 


Follow on Bloglovin

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;)
    Obserwuję Cię już na bloglovin ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe lipcowe stylizacje ;) Świetny blog;) Obserwujemy? Miłego wieczoru i zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje ;)

    http://neevergiveup1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, każda mi się podoba!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałaś obserwować się nawzajem więc ja już, teraz czekam na twoją kolej ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje, najładniej Ci w nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super tatuaż:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy ludzie nie rozumieją, że w blogowaniu chodzi przede wszystkim o budowanie sieci kontaktów, a nie zbieranie publiczności i czekanie na darmowe ubrania, kosmetyki itp. To smutne w jakim świecie materialistów się obracamy. Jeszcze 5 lat temu blogi były osobistymi skrawkami sieci, a dziś są to już konsumenckie produkty - marki, które trzeba w pewien sposób sprzedać.
    Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. Mają w sobie wiele elegancji. Mam już od kogo czerpać inspiracje :)
    Będę tu częściej zaglądać w imię blogerskiej przyjaźni.
    Zapraszam też do mnie.
    2litery

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !