piątek, 16 sierpnia 2013

MUST HAVE : SZTYBLETY-KALOSZE

Jesteśmy przy bardzo ważnym temacie czyli ' Must have ' szperając po internecie natknęłam się na hit nadchodzącego sezonu jesienno/zimowego, czyli buty w których odrazu się zakochałam i już nie mogę się doczekać aż je ubiorę!

SZTYBLETY - czyli mega wygodne skórzane buty na płaskiej podeszwie z nierozcinaną cholewą ponad kostkę, zaopatrzona w elastyczną gumę po bokach ułatwiającą zakładanie.

KALOSZE - gumowe buty chroniące przed namoczeniem, bardzo wygodne.


No więc mamy połączenie oby dwóch rodzai butów i wychodzi jedno

SZTYBLETY-KALOSZE

Jeżeli chodzi o ten trend jak dla mnie strzał w dziesiątkę, bo która z nas nie chce wyglądać modnie a zarazem czuć się wygodnie? Odpowiedz jest jedna - KAŻDA.

Tego typu buty są eleganckie, a przy tym rock'n'rollowe. Kalosze będą również hitem nadchodzącego sezonu. Wspomnę również, że tego typu buty będą bardzo praktyczne na nadchodzący sezon, przy tym będziemy świetnie w nich wyglądać i będą pasować do większości rzeczy. Bardzo lubię takie połączenia jest to coś innego, ciekawego ... Zdarza się często, że różne połączenia tworzą coś wspaniałego, może i przesadnie zachwycam się tymi butami ale wybaczcie, bardzo mnie urzekły. :P

W niektórych sklepach już wcześniej pojawiły się tego typu buty, teraz zapewne będzie ich jeszcze więcej.


A Wy co o tym myślicie?






LM.

10 komentarzy:

  1. Ja nie lubie tych niskich kaloszy bo jestem niziitka inie skracaja. Mam huntery i chyba mi wystarcza ;)

    Zapraszam do mnie: aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są !
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Także, mam na nie chrapkę i mieszczą się na mojej liści 'must have' :D
    Pozdrawiam
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam te pierwsze! ale nie trafiłam dobrze z rozmiarem i sprzedałam, ale są rewelacyjne! polecam :) muszę kupić je jeszcze raz, ale już w dobrym rozmiarze :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak jest z rozmiarówką? Zawyżona, zaniżona? Też się na nie czaję i nie wiem jaki rozmiar wziąć..

      Usuń
  5. Great boots <3

    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great just let me know :)

    Kisses,
    Maria from
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można takie upolować, są dostępne w sklepach online? Może jakaś drobna podpowiedź, jesień zapowiada się deszczowa ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz je na allegro, zapewne będą dostępne również w sklepach. :)

      Usuń
  7. kalosze są świetne
    obserwujemy?
    pozdraiwam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Sztyblety-kalosze zdecydowanie mi się podobają, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !