piątek, 2 sierpnia 2013

BEAUTY : SHINYBOX CZY GLOSSYBOX ?

Dzisiejszy post dotyczy trochę innego tematu, już wyjaśniam, chciałabym zamówić sobie pudełeczko jednak nie wiem która firma oferuje lepsze kosmetyki, czytałam sporo o tym na stronach internetowych oraz śledziłam opinie innych blogerek i zdania są mniej więcej wyrównane... A ja nadal się zastanawiam które pudełko okaże się warte wypróbowania..... Zdaje sobie sprawę również z tego, że każda osoba tworzy opinię według własnego uznania i pewnie okaże się,że jeżeli nie wypróbuję dwóch pudełek sama do końca nie będę wiedziała które przesyła lepsze produkty. Pewnie to zależy również od miesiąca bo w każdym miesiącu jest przesyłane coś innego.... Zależy mi na Waszej opinii bo jak pewnie wiecie muszę za to zapłacić.... a nie chciałabym żeby moje pieniądze poszły w 'błoto'..

Więc wybrać



CZY



Było by mi bardzo miło jeżeli któraś z Was podzieli się swoją opinią, może to pomoże mi wybrać.

Podaje link jeżeli chcecie zamówić pudełko z Shiny -

ShinyBox - http://shinybox.pl/?ref=6e62406

Czekam na opinie i dziękuje za pomoc!


Miłego dnia!
LM.


4 komentarze:

  1. szczerze - nie ufam ani jednym, ani drugim. żeby zarobić na pudełko trzeba się naprawdę natrudzić, a słyszałam o nich wiele negatywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bloga!!

    Obserwuje i liczę na rewanż
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    http://shinypaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I co w końcu przetestowałaś oba...?
    Ja jestem na etapie na którym Ty byłaś parę miesięcy temu i szukam informacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !