środa, 21 sierpnia 2013

SPOTKANIE BLOGEREK Z BYDGOSZCZY I OKOLIC.

Nie raz każdy z nas słyszał o spotkaniach blogerek, razem z Hushaaabye wpadłyśmy na pomysł aby zorganizować spotkanie blogerek z Bydgoszczy oraz okolic. Jednym słowem zapraszamy wszystkich chętnych !


Jeżeli wśród Was są osoby chętne na to spotkanie, piszcie do którejś z nas tutaj, na facebooku, lub na e-mail , damy znać o wszystkich szczegółach spotkania.


Gwarantujemy wspaniałą zabawę, dużo serdeczności, rozmów na wszystkie tematy i wiele więcej!




LM.

5 komentarzy:

  1. Kochana uzbierałam już 5 chętnych dziewczyn :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Wam fajnie dziewczyny! superowego spotkania zycze!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze szkoda, że tak daleko ode mnie... A ja na żadnym spotkaniu jeszcze nie byłam... Więc zazdroszczę :D
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem z Bydgoszczy z chęcią się przyłączę jeśli jeszcze będzie możliwość :)

    PS. pewnie o tym nie wiesz, ale masz weryfikacje obrazkową przy dodawaniu komentarzy... proponuję wyłączyć, bo jest wkurzająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Umiem czytać i zmieniać ustawienia na blogu. Wiem, ze jest włączona weryfikacja obrazkowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !