środa, 23 października 2013

DZBANEK FILTRUJĄCY DAFI

Kochani jak wiecie miałam okazję organizować Spotkanie blogerskie. Jednym z prezentów od firm był dzbanek filtrujący od firmy ' Dafi ' . Dostępne było kilka kolorów m.in. zielony,niebieski,granatowy,czarny,żółty i szary. Wybrałam czarny ponieważ najbardziej mi odpowiadał.

Dzbanek posiada kalendarzowy wskaźnik wymiany filtra i nie ukrywam, że jest to bardzo pomocne. Miałam już okazję filtrować wodę i jest świetna ! Dzbanek filtrujący służy do oczyszczania wody z różnego rodzaju zanieczyszczeń, jeżeli chodzi o mnie dzięki dzbankowi zaczęłam pić więcej wody, nawet wodę z kranu zamienimy w dobrą i nie zanieczyszczoną wodę do picia. Fajnym dodatkiem jest filtr który co jakiś czas musimy wymieniać, cena takiego filtru nie jest wysoka. Na kartonie są opisane wiadomości odnośnie zmieniania filtra oraz jakie są przeznaczenia samego dzbanka.

FILTR DAFI CLASSIC redukuje : 
- twardość wody
oraz usuwa 
- chlor
- metale ciężkie
- detergenty
- herbicydy i pestycydy

Jeszcze jedna bardzo ważna dla mnie informacja - dzbanek można umieszczać w zmywarce. :) Jest również wykonany z dobrego i mocnego tworzywa, producent ułatwił nam wszystko dzięki ręcznemu kalendarzykowi na którym zaznaczamy kiedy wymieniliśmy filtr.

Polecam w 100% tym bardziej,że tego typu dzbanki są dostępne wszędzie, dostrzeżemy potem, jak łatwo możemy oszczędzić na wodzie. :)

Jestem bardzo zadowolona, dzbanek przyda się na kilka dobrych lat, jedyne co to tylko trzeba zmieniać filtr a smak oczyszczonej wody jest nie do porównania...



PRZYPOMINAM O KONKURSIE MOJA NOWA FIGURA !!


Całuję.
LM.



ZAPRASZAM NA INSTAGRAM !!

9 komentarzy:

  1. ooo a dzisiaj bylam w sklepie i wlasnie takie dzbanki widziałam a teraz trafilam na twojego bloga :D to chyba przeznaczenie :D a na ile starcza taki filtr dafi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten dzbanek, woda po przefiltrowaniu naprawdę jest zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam właśnie nad zakupem czegoś takiego, ponieważ wodę piję cały czas :) pozdrawiam

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kiedyś, używałam dopóki mi się filtr nie skończył ;p a teraz leży i się kurzy xD


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny dzbanek, do mnie jutro przybędzie paczuszka z DAFI z dzbaneczkiem :))

    A ja zapraszam Cię na moje rozdanie:
    http://aneczka84.blogspot.com/2013/10/rozdanie-z-maluszkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks like a really good product.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy używałyście może dzbanka FT-Line?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !