czwartek, 24 października 2013

MODA : PIKOWANE RZECZY

Szalejemy z pikowanymi rzeczami ! Jak dla mnie są świetne i prezentują się elegancko i z klasą, tak jak lubię, od kurtek po spódniczki, kombinezony a nawet buty !

Myślicie, że szał na pikowane rzeczy szybko ucichnie? Czy jednak będziemy długo trzymać się tego trendu ? Kto wie,czas pokarze. :) 
Może już posiadacie ukochane pikowane rzeczy w swojej szafie? Bo ja TAK i już niedługo Wam pokażę. :)

Więcej o pikowanych rzeczach w artykule na Uroda i zdrowie










PRZYPOMINAM O KONKURSIE MOJA NOWA FIGURA  !!!!

LM.

11 komentarzy:

  1. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    Może polubimy na facebooku?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się taka forma pikowanych ubrać jaką przedstawiłaś, wygląda elegancko i niebanalnie :) ale pikowane rzeczy są też często tandetne, tu jest cienka granica PS: zapraszam do siebie na rozdanie
    www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ciuszki:) szczególnie ta kurtka na pierwszym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ... Pomarańczowa sukienka jest MEGA!! Wymiata!!


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podobają pikowane rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This fabric is so trendy and stylish. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 obrazek od góry, czerwona sukienka, czy mogłabys zdadzić jakiej ona jest irmy/ albo gdzie mozna ją nabyc :)?

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 obrazek od gory, czerwona sukienka. czy moglabys podac markę? albo gdzie można ją nabyc:)?

    OdpowiedzUsuń
  9. hey, jakiej firmy jest ta pomaranczowa sukienka? dzieki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !