poniedziałek, 21 października 2013

MOJA NOWA FIGURA / KONKURS !!!


Wraz z firmą MOJA NOWA FIGURA przygotowaliśmy dla Was konkurs a do wygrania są świetne upominki. :)

Mamy dla Was 10 zestawów suplementów Figury ! 

Każdy zestaw składa się z czterech produktów ! 
1. Forever
2.Extraslim
3.No-appetite
4. Detox

Konkurs kończy się  04.11.2013r ( poniedziałek ) 
we wtorek ogłoszę wyniki.

ZASADY KONKURSU

1. Odwiedzić stronę MOJA NOWA FIGURA TUTAJ
Znajdziemy tam masę różnych rzeczy od kalkulatorów po diety i ćwiczenia, na prawdę warto !! Poza tym na stronie są opisane wszystkie dostępne produkty, może znajdziecie jeszcze coś dla siebie, pewne jest to, że polubicie tę stronę i będziecie tam wchodzić częściej. Strona jest bardzo pomocna, bo my kobiety musimy dbać o naszą figurę.
 Zapraszam również do zapisania się oraz zajrzenia na KLUB NOWA FIGURA !  
 2. Polubić LaMagdalene na Facebook'u TUTAJ
3. Zostać obserwatorem bloga LaMagdalene
4. Udostępnić konkurs na swoim Facebook'u lub na blogu ! ( jest to dodatkowy punkt )
5. Odpowiedzieć w 2-3 zdaniach na pytanie ...
' Jak dbasz o swoją figurę? ' 
6. Zostawić pod postem komentarz -
IMIĘ I NAZWISKO
E-MAIL
ODPOWIEDZ
INFORMACJA CZY ZOSTAŁ UDOSTĘPNIONY KONKURS WRAZ Z ADRESEM.

Najbardziej kreatywne odpowiedzi nagrodzimy ! :) 
Poświecimy chwilę na odpowiedz, a pamiętajmy, że szczęściu trzeba pomagać, może wybierzemy właśnie Ciebie. :)





Całuję.
LM.

11 komentarzy:

  1. 1. Natalia Jarocka
    2. nadalka@poczta.fm
    3. Jak dbam? Obecnie głównie postawiłam na zmianę ale dbam również! :D Po porodzie moja sylwetka i ciało wołało o pomstę do nieba. Wystarczyło zmienić i zmodyfikować dietę, trochę ruchu i od stycznia jest mnie mniej 33 kg :) Używam również balsamów z serii 3-4D. Ot tak dbam :)
    4. Tu udostępniłam :) https://www.facebook.com/MamaDiabelka

    OdpowiedzUsuń
  2. IMIĘ I NAZWISKO: Anita Sadło
    E-MAIL anitasadlo@interia.pl
    ODPOWIEDZ: Mam figurę typu gruszka, od zawsze miałam trochę więcej tu i tam, ilekroć próbowałam coś z tym zrobić, tylekroć nie wychodziło. Staram się jednak ćwiczyć co dwa dni ćwiczenia interwałowe - dokładnie HIITY Turbo Fire, nie zawsze mam na to ochotę, ponieważ nie widzę efektów. Nie słodzę herbaty, staram się nie jeść słodyczy, a chleb jasny, zamieniłam na ciemny. Do tego stosuję preparaty Marion 2 razy w tygodniu - owijam się folią i moje ciało na drugi dzień jest ujędrnione i bez cellulitu :) Taki to mój sekret na figurę :)
    INFORMACJA CZY ZOSTAŁ UDOSTĘPNIONY KONKURS WRAZ Z ADRESEM : https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/744356702246392

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia Lisakowska ;)
    julalis@op.pl
    Dopiero od niedawna uznałam , że warto dbać o figure . Z dnia na dzień coraz większa poprawa . Biegam co drugi dzień , pozwala mi się uspokoić się prychicznie jak i gupie kilkogramy . Przestałam jeść słodyczy , a to najwiękrzy wróg pięknej figury . Nie jestem osobą , która szybko chudnie i musze jeszcze trochę popracować , ale wierze , że mi się uda ;)
    Jutro udostępnie wraz z nowym postem na moim blogu ;) : http://nerwatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam takich środów, naprawadę fajny konkurs bo takie suplementy nie są tanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania Labudda
    ania.labudda18@wp.pl
    http://ania-ania3.blogspot.com/ <---- tu udostępnię w przyszłym poście , ok? :3
    Jak dbam o swoją figurę? Czasem korzystam z x-boksa, na którym są prowadzone treningi bądź po prostu gram na kinect'cie w jakieś gry, przy których także można się nieźle zmęczyć ;D. Ostatnio zaczęłam biegać. Jak na razie jest to mniej więcej raz w tygodniu, ponieważ dopiero zaczynam i wiem, że na samym początku nie można nakładać na siebie zbyt dużego wysiłku. Jeśli chodzi o zdrową czy niezdrową żywność to ja jem tak pośrodku. Jestem uzależniona od słodyczy i nie potrafię wytrzymać jednego dnia bez nich. Oprócz nich jadam też potrawy z np. sałatą.
    Lubię uczestniczyć w różnych konkursach, zwłaszcza internetowych i uważam, że te produkty nie są mi aż tak bardzo potrzebne ;3. Ale tak jak mówiłam. Lubię uczestniczyć i wypowiadać się w przeróżnych, sensownych konkursach :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda F.
    mystery_m25@vp.pl
    O swoją figurę nie dbam wyjątkowo specjalnie, ponieważ wydaje mi się, że jest ona w bardzo dobrym stanie. Natomiast bardziej z pasji, niż z tej dbałości (ale jednak ze świadomością, że robię to dla swojego ciała) regularnie uprawiam zróżnicowaną aktywność fizyczną - najczęściej jest to jazda konna, bieganie, gimnastyka oraz jazda na rowerze. Nie zapominam także o zdrowym odżywianiu - jem mało, lecz częściej, piję dużo płynów (głównie woda mineralna z cytryną, czarna i zielona herbata bez cukru), ostatni posiłek spożywam minimum 3h przed snem, jem posiłki lekkostrawne, zdrowe, bez dużej ilości tłuszczu i konserwantów.
    Konkurs udostępniłam na blogu konie-filmy-ksiazki.blogspot.com w postaci baneru na pasku po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Ł.
    calaona92@wp.pl
    ODP.: Nic nie poprawi naszej figury jak sport. Możemy próbować różnych kosmetyków, masaży, specjalnych diet, to wszystko wspomoże nam w poprawieniu wyglądu, ale dopiero wysiłek fizyczny da nam to czego pragniemy. Ja osobiście uwielbiam Spinning i zumbę :) Obydwie formy zajęć przebiegają w dyskotekowych warunkach. Jest przy tym mega dużo zabawy, a przy tym poprawiamy naszą figurę. To jest mój sposób :D Po przez zabawę do celu!
    Konkurs udostępniony na: http://calaonawsieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za informację. Tym razem nie wezmę udziału, ale bloga i tak biorę pod obserwację! :P
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. IMIĘ I NAZWISKO: Maja Ciecierska
    E-MAIL: artistic.handmades@gmail.com
    ODP: Osobiście po prostu ograniczam jedzenie. Nie jadam słodkich, lub bardzo tuczących potraw, przekąsek. Rzadko jadam też kolacje, a jeśli już, to występują one pod postacią owocu lub jogurtu. Jeśli chodzi o ćwiczenia, to jedyne co robię ku lepszemu wyglądowi, to aerobik 2 razy w tygodniu, i rzadko wykonywane ćwiczenia w domu. ;)
    INFORMACJA CZY ZOSTAŁ UDOSTĘPNIONY KONKURS WRAZ Z ADRESEM: podlinkowany banerek znajduje się na pasku bocznym mojego bloga --> http://artistic-handmades.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. IMIĘ I NAZWISKO Marcin Polok
    E-MAIL marpolok98@gmail.com
    ODPOWIEDZ Odkąd pracuję na kopalni, nie potrzebne są mi żadne diety. Wysiłek fizyczny jest na tyle duży, że waga sama leci w dół. Przyjmuję również dużo płynów, ponieważ w takiej pracy wylewa się siódme poty. Jednak staram się również zdrowo odżywiać, aby organizm dobrze funkcjonował. Przyjmuję suplementy diety, które poprawiają stan mojego zdrowia. Łączę przyjemne z pożytecznym!
    INFORMACJA CZY ZOSTAŁ UDOSTĘPNIONY KONKURS WRAZ Z ADRESEM.
    https://www.facebook.com/pszajaCi/posts/216194105220309

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !