niedziela, 6 października 2013

SPOTKANIE BLOGERSKIE 28.09.2013

Pierwszy raz podjęłam się tak odpowiedzialnego zadania, z czterema wspaniałymi blogerkami Patrycją Justyną , Agatą i Pauliną , organizowałam spotkanie blogerskie które odbyło się 28.09.2013r w Klubokawiarni 1138. W spotkaniu wzięło udział 20 dziewczyn z woj. kujawsko - pomorskiego.

Koniec końców wszystko wyszło idealnie, udało nam się zdobyć upominki dla dziewczyn które przyszły na spotkanie, odwiedziło nas również kilku przedstawicieli. Najpierw musiałyśmy rozłożyć wszystkie upominki a było ich tak dużo, że potrzebowałyśmy dużo czasu .....








Nareszcie nastała ta godzina, dziewczyny zaczęły się pojawiać.... Zaczęłyśmy od uśmiechu, przywitania i wpisaniu się na listę ....


Wszystko działo się strasznie szybko, niestety nawet nie miałam okazji porozmawiać spokojnie z dziewczynami, mam nadzieję, że przy następnym spotkaniu nadrobię straty. :)

Na początku przedstawiciele firmy DECOLWAY  Pani Krystyna Derbin oraz Krzysztof Kaźmierski powiedzieli kilka słów o kosmetykach na bazie kolagenu naturalnego.



Następnie Panie z firmy SORAYA zaprezentowały nam nową linie kosmetyków.


Na koniec wystąpiła Pani z firmy ORGANIQUE.



Nadszedł czas na rozdanie upominków, również miałyśmy okazję porozmawiać, każda z nas po kolei zaczęła się przedstawiać i opowiadać kilka słów o sobie oraz o prowadzeniu bloga. Wszystkie dziewczyny są świetne i łączy nas wspólna pasja. Czas na kawce i ciasteczkach minął nam bardzo szybko, potem mała wymiana. :)







 
Długo wyczekiwałam tego dnia, jestem bardzo zadowolona z rezultatów, mam nadzieję, że każda dziewczyna po wyjściu ze spotkania odczuwała radość. :) Chętnie podejmę się kolejny raz organizowania spotkania i mam nadzieję, że będzie również tak wspaniałe jak to. 

 Od lewej- Agata i Paulina , Pani z firmy ORGANIQUE, ja , Patrycja oraz przedstawiciele firmy COLWAY 
 Niestety brakuje Justyny, którą serdecznie pozdrawiam i całuję. :*


Oto lista firm które zgodziły się na podarowanie upominków dla każdej z dziewczyn, za co serdecznie dziękujemy.

1. aflofarm
2. apis 
3. bath and body works 
4. bez cukru 
5. bio line 
6. carmex 
7. clarena 
8. Decolway
9. Dafi 
10. dermedic 
11. drogeria cytrynowa 
12. Efektima 
13. embryolisse
14. eveline 
15. Floslek 
16. gorvita 
17. guilt free 
18. helfy 
19. love me green 
20. Moja Nowa Figura
21. mussowe 
22. organique 
23. pilomax 
24. pistil 
25. Soraya 
26. tahe 
27. tołpa 
28. who



Co jakiś czas będę dodawać recenzję wypróbowanych kosmetyków,  znalazł się również dzbanek filtrujący od firmy DAFI oraz bransoletki.

Dziękuję wszystkim za miłe spotkanie. Odwiedziła nas również miła Pani fotograf Marianna Wnuk, której również dziękuję za wspaniałe zdjęcia. Na koniec życzę każdej z dziewczyn sukcesu w prowadzeniu bloga i wielu pomysłów, do zobaczenia na następnym spotkaniu. :)

A oto upominki od firm -



Całuję.
LM.

12 komentarzy:

  1. Hej. Super wszystko zalatwilyscie i jeszcze raz ci dziekuje i calej reszcie:-) Mam nadzieje ze bedzie okazja sie jescze spotkac, nawet bez sponsorow, aby nadrobic zaleglosci:-):-):-)
    Dzieki wam poznalam super dziewczyny i swietne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje za zorganizowanie takiego spotkania :) Widać po zdjęciach, że wszystko super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ;)
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;) kazde obserwowanie i komentarz bedzie odwzajemniony ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny event!!! Niesamowite jest to, że można się spotkac w gronie osób które uwielbiają to samo czyli blogowanie. Neutralny grunt pozwala na otwarcie się na innych i prowadzi do bardzo spontanicznych zachowań. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu jak również organizowaniu imprez bo wiem, że nie jest to proste jak napierwszy rzut oka się wydaje. Tym bardziej mi miło, że takie imprezy się odbywają w woj. kuj.-pom. bo sama z niego pochodzę :) Pozdrawiam serdecznie.

    A w wolnej chwili zapraszam do mnie www.antymarka@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że udało się Wam to spotkanie :) Firmy były bardzo hojne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być super!
    gratuluję spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo firm nazbierałyście, świetne z was organizatorki! Żałuję, że nie miałam okazji być na takim spotkaniu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy w planach organizowanie kolejnego spotkania więc jeszcze będzie okazja żeby się poznać. :)

      Usuń
  8. Jeszcze zawsze można mniej oficjalne zorganizować czyli bez sponsorów. Atmosfera jak dla mnie była cenniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne z Was organizatorki, dziękuje raz jeszcze za cudowne spotkanie w przemiłej atmosferze. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać wszystkie Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj napracowałyście się dziewczynki, ale było pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !