środa, 20 listopada 2013

STYLE : DRESY + SZPILKI, BLUZA + SPÓDNICA !!

Już dawno mogłyśmy oglądać na pokazach mody i w każdym magazynie modowym takie połączenia !
Powiem szczerze, połączenie jest po prostu obłędne ! Dresy kiedyś kojarzyły nam się tylko ze sportem, teraz jest inaczej, spotykamy w sklepach spodnie, sukienki czy nawet spódnice dresowe które wyglądają świetnie ! Podobnie jest z połączeniem bluzy dresowej ze spódnicą, jeżeli chodzi o bluzy mamy ogromny wybór, spódnic - jeszcze większy ! Możemy wybrać spódnicę ołówkową, rozkloszowaną, z różnymi elementami czy wzorzystą, same widzimy, jak ogromny jest wybór w sklepach spódnic i bluz sportowych.

Te dwa połączenia skradły moje serce jednak jeszcze nie miałam pomysłu jak fajnie dobrać do nich dodatki, staram się nigdy nie zapominać o dobrym połączeniu i wyczuciu smaku, każda stylizacja tego potrzebuje.

Te dwa połączenia skradły również serca największych światowych gwiazd !!

Mamy duże pole do popisu. :) A Wam jak się podobają te dwa połączenia ?











LM.

6 komentarzy:

  1. fajne inspiracje

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za<3
    może obsrw na bloglovin?
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne i wyszukane połączenia ubrań ^^ Co prawda większość jest nie w moim stylu, jednak niektóre przykuły moją uwagę :>
    Nominowałam Cię do Liebster Blogger Award :) Więcej informacji tutaj (w drugiej części posta!): http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-award.html
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :))*
    http://lans8380.blogspot.com/2013/11/what-now.html nowa notka, zapraszam do obejrzenia :))
    może jak coś się spodoba lub nie, to komentarz :)
    (każde obserwowanie i komentarz bd odwzajemnione ) :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy szczery komentarz !